loading...
فوتبال ایران
محمد رضا بازدید : 16 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پاس گفت: اگر 100 بار ديگر با مس سرچشمه بازي کنيم برنده خواهيم بود.


عبدالحميد رمضاني در مورد صعود پاس به ديدار پلي‌آف ليگ برتر، عنوان کرد: من با يک عده بازيکن و مربياني کار مي‌کنم که بهترين‌هاي روزگار خود هستند، دلم به اين صعود روشن بود زماني که تيمي مورد ظلم قرار بگيرد، خداوند حق را به حق‌دار مي‌رساند.

وي ادامه داد: اگر 100 بار ديگر ما با مس بازي کنيم، باز هم برنده خواهيم بود. شرايط ما را با تيم مقابل بسنجيد ما 25 تا 30 درصد قرارداد بازيکنان را پرداخت کرديم در حالي که تيم حريف 70 درصد قراردادها را پرداخت کرده است. پشتوانه ما مردم هستند اما تيم حريف با پشتوانه کوه مس در اين رقابت‌ها حاضر شد. خوشحالم که ما روسفيد شديم.

به گزارش فارس ، مديرعامل باشگاه پاس همدان درباره به ثمر رساندن گل تساوي در دقيقه 93 و صعود اين تيم به پلي‌آف ليگ برتر يادآور شد: زماني که گل را به ثمر رسانديم من ياد هنگامي افتادم که در دقيقه 93 پاس گل خورد و به ليگ دسته اول سقوط کرد، به هرحال در اين بازي فوتبال روي خوش خود را به ما نشان داد.

وي با اشاره به زننده اين گل، يادآور شد: زماني که با لفته قرارداد امضاء کردم همه اهالي فوتبال با اين موضوع مخالفت کردند اما همان روز گفتم که اين بازيکن گل سرنوشت‌سازمان را به ثمر خواهد رساند و بار ديگر اين نکته خود را نشان داد که «يدالله فوق ايديهم».

رمضاني در مورد ديدار برابر ذوب‌آهن تصريح کرد: امروز و فردا بازيکنان استراحت خواهند کرد و از يکشنبه تمرينات خود را آغاز مي‌کنيم. ما يک بازي سخت و نفس‌گير را در مقابل ذوب‌آهن داريم. سطح اين بازي با ديدارهاي گذشته متفاوت است. ذوب آهن کادر فني و بازيکنان هوشمندي دارد، اما ايمان دارم که اگر خداوند بخواهد برنده ميدان خواهيم بود.

وي با اشاره به زمان اندک تيم‌ها براي آمادگي خاطرنشان کرد: من پيشنهادي به فدراسيون فوتبال دارم تا ديدار مقابل ما را تک بازي در شهر بي‌طرف برگزار کند. با توجه به اينکه پرونده ليگ دسته اول طولاني شد، بهتر است که هرچه زودتر تکليف تيم‌ها مشخص شود تا براي يادگيري دچار مشکل نشوند. از مسئولان فدراسيون فوتبال خواهش مي‌کنم، تا اين ديدار را در شهر بي‌طرف برگزار کنند تا هم تمرکز تيمي که صعود مي‌کند، بيشتر باشد و هم اين موضوع به نفع فدراسيون فوتبال است.

مديرعامل باشگاه پاس همدان در مورد حکم کميته انضباطي مبني بر محروميت او و سرمربي پاس، گفت: کميته استيناف ما را يکشنبه دعوت کرده تا در مورد اين موضوع صحبت کنيم. از آقاي صالحي تقاضا دارم که با دقت به اين پرونده رسيدگي کند و حق را به حق‌دار برساند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 479