loading...
فوتبال ایران
محمد رضا بازدید : 10 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

سرمربي جديد تيم فوتبال نفت تهران از علاقه‌اش به جذب علي کريمي خبر داد و گفت: دوست دارم که کريمي به من و تيم افتخار بدهد و سال آينده کنارم باشد.


يحيي گل‌محمدي درباره وضعيت تيم فوتبال نفت تهران که به تازگي هدايت آن را پذيرفته گفت: شاکله اصلي تيم فصل قبل حفظ شده و پنج بازيکن جديد هم گرفته‌ايم، مي‌خواهيم روند دو سال اخير نفت را حفظ کنيم و به همين دليل بايد کمي تيم را تقويت کنيم.

به گزارش ايسنا،نفت تهران در دو فصل اخير نتايج و عملکرد خوبي در ليگ برتر فوتبال داشته‌ است. گل ‌محمدي درباره ادامه اين روند اظهار کرد: سال قبل وضعيت تيم‌هايي مثل پرسپوليس، ذوب آهن، ملوان و مس خوب نبود و دوران افت را سپري مي‌کردند. البته نبايد منکر بازي‌هاي خوب نفت بشويم اما مسئله مهم اين است که حريفان ما امسال خود را تقويت کرده‌اند و اين کار ما را سخت‌تر مي‌کند.

وي در ادامه درباره وضعيت يعقوب کريمي، بازيکن فصل گذشته تيمش که از چند تيم ليگ برتري و خارج از کشور پيشنهاد دارد گفت: به باشگاه گفته‌ام که صددرصد کريمي را مي‌خواهم. او با ما قرارداد دارد و بايد با تمام وجود براي تيم بازي کند. او چند پيشنهاد دارد و فعلا در حال بررسي آن‌هاست. ديگر بايد صبر کنيم تا ببينيم چه مي‌شود.

گل‌محمدي در ادامه با بيان اين که با علي کريمي براي حضور در نفت تهران صحبت کرده است، اظهار کرد: دوست دارم که کريمي به تيم ما افتخار بدهد و به نفت بيايد. او چند پيشنهاد از داخل و خارج دارد که در حال تصميم‌گيري درباره آن‌هاست. به هر حال ما خيلي دوست داريم که او کنارمان باشد.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا از نظر کريمي درباره نفت مطلع است يا خير گفت: او در جواب درخواست من حرف خاصي نزد. احساس کردم که او از نظر روحي وضع خوبي ندارد و سرحال نيست ولي دوست دارد امسال هم بازي کند. خيلي دوست دارم که در سالي که پيش رو داريم، کريمي کنارمان باشد.

سرمربي سابق پرسپوليس در ادامه درباره تفاوت کار در پرسپوليس و نفت تهران گفت: شرايط نفت مثل پرسپوليس، استقلال و سپاهان نيست. اينجا آرامش بيشتري دارم امکانات باشگاه هم خيلي خوب است. مديران نفت بسيار فهميده و بادرايت هستند که خيلي به کادر فني کمک مي‌کنند. کار کردن در اين تيم‌ها راحت‌تر است.

گل‌محمدي در ادامه از جوان بودن ترکيب تيمش گفت و افزود: کار کردن با جوان‌ها لذت خاصي دارد و من از اين که در نفت هستم خوشحالم. نفت تيم اصيل و ريشه‌داري است که بازيکنان بزرگي در آن بازي کرده‌اند.

وي در پايان خصوصيت اخلاقي تيم جديدش را بسيار خوب توصيف کرد و ادامه داد: نفت يک باشگاه ارزش و اخلاقي است و روي مسائل اخلاقي توجه مي‌کند. اين مسئله با خلق و خوي من هم سازگار است.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 454